Tiszteeeeelegj!

 2011.04.08. 20:06

Helló Kedves Mindenki!

Újra támad a Ri-Sza blog, ám most rendhagyó módon! Ugyanis nem a „Vezérünk” alias, Ricsi írja, hanem méltán híres egyetlen Húga: Szandra

Rögtön le is szögezném, hogy felelősséget nem vállalok, mindenki csak és kizárólag a saját felelősségére olvashatja el :D

Hát akkor csapjunk is bele, kezdjük az elején:

Február végén, március elején a Magyar Honvédség meghirdetett egy országos „Lehet egy csillaggal több?!” című Ki mit tud-ot! A kikötés annyi volt, hogy 4 percnél nem lehet hosszabb az előadás, illetve, ha csoportosan megyünk, legalább egy katonának és/vagy honvédségi dolgozónak is szerepelni kell! Hát nálunk ugyebár ez nem okozott túl nagy fejtörést, hiszen 2 ilyen személlyel is rendelkezünk :D

Nem volt tehát kérdés,hogy induljunk e ezen a versenyen… Reninek gyors ütemben betanítottuk a salsát, hiszen az idő szorított: április 4-én hétfőn, elődöntő Pesten, a Stefániában! Na de ne szaladjunk ennyire előre… Ugyanis történt egy olyan dolog, amire senki nem számított: Április 1-én Ricsivel közölték a Densoban, hogy vasárnap,azaz 3-án Csehországba kell utaznia és csak hétfő este ér haza!

Ezt több szempontból is kitolásnak éreztük :D Eddig a salsát 5 párral táncoltuk,most át kellett variálni 4 párosra… Eddig a Ricsi vezetett le mindig mindent, Ő igazgatott minket, hát most ez a feladat Rám várt! Nyugtattam Én mindenkit, hogy ne pánikoljunk, nincsen semmi gond! De közben gondoltam magamban: Nincs a francokat nincs nagy gond, mi az Isten lesz így? :D Nem tehettem mást, bíztam magamban, bíztam a Többiekben… 3-án vasárnap sikerült közösen megcsinálnunk 4 párosra a koreográfiát, gyakoroltunk látástól-vakulásig!

Április 4. :

Ugyebár nincs Ri-Sza elfelejtett dolgok nélkül...Gondolok itt pl arra, amikor konkrétan csak magunkat nem felejtettük el elvinni a fellépésre, egész pontosan Sárosdra :D
Hát most is valami ilyesmi történt!

Zötykölődünk a buszon, Pest felé tartva, egyszer csak mondom Melindának:
-Te Melcsi, nekem olyan hiányérzetem van!
Kb 2 perc múlva Apa felrikkant:
-Te Szandra, itt van a zene?

Engem szokás szerint a víz levert, majdhogynem csak pánikrohamot nem kaptam… Gondoltam, ez is naggyyyoonnn jól kezdődik…Nem tudtam másra gondolni,csak arra,hogy mennyire hálás vagyok a Densonak,hogy elvette Tőlünk arra a napra hőn szeretett Bátyámat:D

Gyorsan szóltunk sofőr bácsinak, hogy ugyan forduljunk már vissza, mert különben nem lesz mire táncolnunk! Hál' Istennek még csak Inota falunál tartottunk, úgyhogy ezt a problémát viszonylag könnyen sikerült kezelnünk:)

Olyan 9 körül meg is érkeztünk a tett helyszínére, gyors cumó lepakolás, regisztráció és már mehettünk is bejárni a színpadot. Eltáncoltuk az elejétől a végéig, zenére! Nemsokára rá el is kezdődött a műsor! Köszöntöttek Mindenkit,majd bemutatták a zsűrit:

- Körtvélyessy Zsolt,aki a Barátok közt-ben tűnt fel Hoffer Apukaként
- Szomor György,színész,rendező
- Nagy Tamás a Nox együttes táncosa

Hogy őszinte legyek,meghűlt bennem vér,körbe néztem,mindenki az ájulás szintjén :D
Az első sokkból felocsúdva, szinte már mi is következtünk, egész pontosan a negyedikek voltunk! Szegény Rencsit még egy plusz sokk is érte, mert Neki kellett bemutatnia Minket!
De innen szeretnék Neked Reni még egyszer gratulálni, kiválóan mondtad el azt az egy
mondatot :D

Nah,eközben már az én fenekemben is benne volt az a bizonyos babszem,hiszen Ricsó hiányzása miatt Nekem kellett most mutogatni... Annyira rákoncentráltam, hogy menjen a mutogatás, hogy persze, hogy a lépést rontottam el. Rossz lábbal indultam, de nem volt gond,gyorsan vissza tudtam kapcsolódni, és ami fő,mindenki értette a jelbeszédemet :D (Amit a produkció előtt azért letisztáztam,hogy mindenki arra figyeljen, amit mondok,ne arra,amit mutatok. A mutogatás itt most csak a zsűrinek szól, nem Nekik:D:D:D)

Az előadásunk után,rögtön értékelt a zsűri:

Körtvélyessy Zsolt annyit mondott csak,hogy nagyon tetszett Neki és gratulál,majd átadta a szót Nagy Tamásnak! Ő elmondta, hogy remek csapat vagyunk, nagyon-nagyon tetszett neki, Apát külön ki is emelte. Annyi építő jellegű kritikát kaptunk, hogy egy kicsit több lehetne benne a térforma, majd hozzá tette, ha mindenki szerepelt már, a végén nagyon szívesen ad Nekünk tanácsokat.

Hát mi éltünk is ezzel a lehetőséggel,odamentem hozzá a végén és megkértem,hogy legyen szíves fejtse ki egy kicsit bővebben a véleményét! (Természetesen itt meg is ragadtam az alkalmat és elmondtam, hogy egy kicsit mi is pánikban
voltunk, ugyanis hiányzik a Főnök :D) Gyulának mondta,hogy ne legyen görcsös,a Richinek pedig,hogy nyugodtan rázza fenekét,forgassa a csipejét :D
Apát itt is kiemelte,megdicsérte...

Aztán belekezdett: Többet kellene próbálnunk, több térforma, akár egy csoportos koreográfián belül szóló táncok, szituációk kitalálása, stb... Mondtuk is,hogy általában ez jellemzi a koreográfiáinkat (azt a 3mat :D:D:D) Természetesen azt is hozzátettük,hogy mi csak hobby táncosok vagyunk,soha nem gondoltuk volna,hogy Mi ilyen helyekre eljuthatunk... De ott is nagyon megdicsért Minket, dagadt a mellünk a büszkeségtől! :)

Rencsike a végén mondta Neki, hogy köszönjük szépen a tanácsokat, reméljük a döntőben
találkozunk! Erre Ő felkapta a fejét, és azt mondta: -Igen, biztos, hogy találkozunk!!! :))))

Én mégis azt mondom, ne igyunk előre a medve bőrére... Kb 2 hét, mire kiderül, hogy bekerültünk e, avagy nem :) Mindenesetre én kíváncsian várom a folytatást! :)))

És akkor így a vége felé szeretném megragadni az alkalmat és elmondani, hogy roppant büszke vagyok a csapatra! Nagyon szépen köszönöm a hétfői napot, élveztem minden egyes percét!

De akire a legbüszkébb vagyok, az a Testvérem!

Példaértékű számomra az, amit elértél az életedben: mint a munkádban, mint a Ri-Sza
Táncegyesületben! (Mert hidd el, előbb-utóbb Egyesület leszünk ) A nulláról kezdtél mindent és most nézd meg, hol tartasz! Fellépések tömkelege, az emberek szeretnek Bennünket! És ezt csak Neked köszönhetjük! Kimondhatatlanul büszke vagyok arra, hogy a Testvéred lehetek! Innen kívánok Neked az életben minden olyat, amit szeretnél, hogy megvalósuljon! Nem lesz nehéz dolgod…Kitartó és okos vagy! És nagyon szeretlek!

Jah és ígéretet teszek arra, hogy edzéseken nem kell majd Rám szólnod… annyiszor! Most, hogy megtapasztaltam, hogy milyen egy vezető bőrébe bújni, rájöttem, hogy ez tényleg nem egy egyszerű feladat…

További szép napot Mindenkinek!

Szandra

A bejegyzés trackback címe:

https://ri-sza.blog.hu/api/trackback/id/tr922810512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillagtenger 2011.04.09. 18:43:47

Szívből gratulálok, nemcsak a fellépéshez, nagy megmérettetés volt mindenkinek.
A helyzet úgy hozta, hogy váratlanul Szandrának és Reninek még több is kijutott belőle. Tényleg igazán büszkék lehettek! Nagyon remélem, hogy továbbjuttok, nem is lehetne másként!

Nemcsak család, de csapat is vagytok, és összetartotok. Ha kell, akár egymás nélkül is helytálltok, különböző frontokon.:-)

Reiro 2011.04.09. 20:55:18

Igazad van Balázs, Baromi nehéz volt a Hugi nélkül Csehországban.

Huginak pedig csak annyit, hogy akinek ilyet írnak, az tuti, hogy nem nulláról kezdett! :)
süti beállítások módosítása